8. des. 2006

Annonsere på bloggen?


Send meg en mail!
FR Kommunikasjonssjef Skaperkraft

6 kommentarer:

Anonym sa...

Enig. Men tror vi må begynne å se på kjernekraft og de muligheter som ligger der hvis vi skal komme oss vekk fra olje og gass.

FR sa...

God morgen, jeg er noe usikker i forhold til kjernekraft. Det er åpenbart at det finnes et stort potensiale hvis du går den veien, men vi er jo alle skeptiske etter å ha lest i historiebøkene. I utgangspunktet så ønsker jeg heller fokus på bioenergi, solenergi, vindenergi og ulike typer vannenergi.

Anonym sa...

Vil du ha en politisk forandring, må du og andre begynne å stemme annerledes. Vi har et parti allerede med politikk som setter miljøet og det økologiske i fokus fremfor det okønomiske! Helt siden 1987 har Miljøpartiet De Grønne lagt opp til en langsiktig of bærekraftig politikk!
Å stemme på MDG er å gå et skritt videre enn å være med i miljø- og andre ikke-politiske organisasjoner. Å stemme MDG er en demokratisk måte å forandre det politiske miljøet på!
Det minste du kunne gjøre, er å lage en link til www.gronne.no i bloggen din...
Den grønne bevegelsen er den raskest voksende i verden, med bortimot 10 mill velgere bare i europa.
Grønn hilsen Alberto Thormodsen, talsperson MDG Oppland

Anonym sa...

Store i EUropa kanskje, men ikke i Norge...

Tror ikke et parti som ønsker både høyere bensinpriser og høyere strømpriser har noen sjangse i Norge.

FR sa...

Hei Thormodsen! Hyggelig at du stikker innom bloggen.

Kan være enig i at MDG har mye god miljøpolitikk. Selv samarbeider jeg en del med Sondre Båtstrand i Bergen(vi er begge styremedlemmer i Klimaaksjonen).

For meg er politikk helhetlig. Det betyr at det er ikke nok at jeg kun er enig i miljøpolitikken. Resten av samfunnssynet er også viktig. For meg er det kun KrF som ser hvordan et samfunn skal bygges, nemlig på verdier. Og etter min mening er KrF også Norges fremste miljøparti. Det var med KrF i statsministerens kontor at Norge ble første land i verden der en regjering gikk av på en miljøsak.

Og går vi til Bergen så er det ingen tvil om hvem som er Bergens fremst miljøparti. La meg nevne: tidenes kollektivssatsing, bygging av bybane, energiledelse, satsing på bioenergi, fjernvamreutbyggingen, kildesorteringsforslag +++. Mange partier har gjerne støttet oss, men det er hele veien KrF som har vært i førersetet.

Når det er sagt så håper jeg at KrF og MDG sammen kan slåss for miljøet. Vi har utrolig mange kamper fremover. Hadde vært veldig bra om MDG sine folk underskrev oppropet!

Ella sa...

Hei der, og takk for hilsen på min side.
Godt å se at du gjør noe med tittelen. Det er i det minste et skritt i riktig retning.
Klarer ikke helt komme opp med noen gode forslag.. men kanskje..
- Filips klimakork
- Fete filip fester fangene fast for forspiste fortrolige forsvarsmenn
- Filips tankeslott

nei,det var ikke helt dagen i dag. Kanskje du skal utlyse en konkurranse?